Hrvati i Hrvatice dosao je trenutak za prodaju ovog vozila, zadnjih dvije godine vozilo je iskljucivo sluzilo za prijevoz ljudi i opreme, u svrhu nestjecanja kapitala, takodjer je u tom vremenskom roku predjeno oko 50000 km po raznim cestama duz Hrvatske, Slovenije, Italije, Bosne i Hercegovine, Crne gore, Albanije.
Broj ostvarenih nocenja je presao 100.
Tehnicki opis:
Ukupno predjenih kilometara: 121000
Godina 2003 ili 2004 (moram viditi)
Motor: 1.7TDI
Gume: SAVA ESKIMO
Eksterijer: bijela boja, naljepnica SP sekcije PD paklenice Zadar i nikad postavljena naljepnica 9th U-Boot flotilla-a iz doba 2WW sa sjdistem u Brestu(France)
Interijer: 2 sjedala u prednjem dijelu, u prtljaznom dijelu pod oblozen OSB plocama 12 mm ispod kojih se nalazi pluto i tapecirano kucnim plavim tapisonom, takodjer u prtljazni dio je postavljena konstrukicja za spavanje koja u rasklopnom polozaju cini krevet dimenzija 210×140 sa tapeciranom spuzvom debljine 10 cm, u slozenom polozaju(stowed position) cini Kutiju iza sjedala vozaca dimenzija 180x80x45 (ispod stane 6 gajbi pive)
Zanimljivosti:
Od siroj zajednici poznatijih u autu su nocili:
general,alpinist,demosntrator ljetnih tehnika, instruktor sportskog penjanja i gorski spasavatelj MK(33),
instruktor skijanja,alpinizma i gorski spasavatelj AR(35) i drugi manje poznati.
Takodjer je zanimljivo dodati da je u prostorima vozila ili oko istog planirano vise prvenstvenih smjerova u masivu Biokova, a tako i ponavljanja tezih Paklenickih klasika (Funkcija,Klin, Vlebitaski i ostali) Takodjer je s vozilom prokusan proboj u prema kraljevskom gradu Kninu u noci sa utorka na srijedu prosle veljace, ali vise o tome na: https://spzadar.wordpress.com/2012/02/22/dalmatia-patagonica/
Da stvar bude cista auto je dozivio kameni odron u Kanjonu Tare nedaleko poznatog mosta na Tari, o kome je snimljen partizanski film (o mostu ne autu) istoimenog naziva “MOST” i zadobio par udubljedanja u podrucju krova i zadnjih vrata.
registriran godinu dana od sutra.
Jos da napomenem moze se reci da: KOCI U MESTU